Платформи

Відеоінструкція "Learnis: Создание образовательного веб-квеста" (посилання на відео, яке розміщено в мережі Інтернет розмістила Жукова О.Б., керівник міської групи)
Learnis – популярна платформа для створення інтерактивного контенту. Крім усього іншого, сервіс передбачає створення веб-квесту в жанрі «Виберися з кімнати». Learnis може похвалитися інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, сучасним дизайном. На момент виходу ролика сервіс пропонує вибрати одну з 21 кімнат-шаблонів. У безкоштовному тарифі міститься 15. Інші обмеження безкоштовного тарифу стосуються статистики (в платній версії вона більш детальна), а також кількості створюваних ігор іншої спрямованості. Слід зазначити, що один і той же квест можна створювати в різних варіантах. У цьому випадку учень буде працювати зі своєю версією веб-квесту. Для створення веб-квесту будуть потрібні зображення. Можна рекомендувати наступний алгоритм: створюємо завдання в powerpoint і зберігаємо презентацію у вигляді набору зображення. Можна також спробувати використовувати QR-коди, на яких можуть бути закодовані сайти з відеозавданнями або просто зовнішнім ресурсом. Крім зображень в завдання можна додавати аудіофайли. Варто також відзначити, що Learnis має адаптивний дизайн, що дозволяє комфортно проходити квест як на екрані монітора, так і на екрані смартфона. Незважаючи на те, що створення веб-квесту на цій платформі дуже просте, самому вчителю необхідно самостійно розібратися з «обстановкою кімнати» і переконатися, що все працює, і всі завдання можна знайти. Крім того, самі завдання краще нумерувати, так як немає гарантії того, що вони будуть розташовуватися в тій послідовності, яка необхідна. Крім сюжетної складової, кімнати відрізняються один від одного кількістю завдань, які можна в них завантажити (від 3 до 5 завдань), і рівнем власної складності (щоб дістатися до того чи іншого завдання, необхідно іноді здійснювати досить складні маніпуляції, наприклад, щоб прочитати завдання на розрядженому смартфоні в кімнаті з книгами, потрібно розвантажити шафу, відсунути її від стіни, відкривши тим самим розетку в стіні, а потім відсунути килим на підлозі, і з відкритої під ним дірки дістати зарядний пристрій, який треба спочатку приєднати до смартфону, а потім підключити до розетки). Готової бази веб-квестів на цій платформі немає. Для того, щоб пройти веб-квест, учасникам потрібне тільки посилання; ніякої реєстрації їм не потрібно. Критерієм пройденого квеста є отримання коду, за допомогою якого можна відкрити двері кімнати. Таким чином, кожне завдання в кімнаті повинно давати в результаті той чи інший знак коду. Контролю проходження веб-квесту немає. Результатом проходження квесту може бути два варіанти: або відкрив двері кімнати, або не відкрив, тобто зміг зібрати код повністю, знайшовши всі завдання і вирішивши їх, або не зміг.



Алгоритм роботи з освітньою платформою Learnis - розробка інструкції вчителем математики ІІ категорії Іриною Михайлівною Федак (Ліцей №9 Мелітопольської міської ради Запорізької області)


Створення завдань за допомогою сервісу kahoot.com
розробка інструкції вчителем математики ІІ категорії Іриною Михайлівною Федак (Ліцей №9 Мелітопольської міської ради Запорізької області)


Створення навчального простору за допомогою сервісу Padletрозробка інструкції вчителем математики ІІ категорії Іриною Михайлівною Федак (Ліцей №9 Мелітопольської міської ради Запорізької області)


Інтерактивний плакат або віртуальна виставка? Genially, як значно краща альтернатива Thinglink. - розробка інструкції вчителем математики вищої категорії Пінчук Ольги Ігорівни (Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області)

Немає коментарів:

Дописати коментар